Mobil pazarlama trendleri
Mobil Pazarlama, mobil cihazlar aracılığıyla yürütülen her hangi bir pazarlama stratejisini veya kampanyayı ifade eder. Kullanıcılar, mobil cihazlarında SMS, MMS, e-posta, bildirimler, sosyal medya gönderileri, uygulamalar, web uygulamaları, web siteleri vb. gibi çeşitli şekillerde reklam alırlar.
Mobil pazarlama kampanyaları, göz atma geçmişi ve sosyal medya beğenileri gibi çeşitli mobil kullanıcılardan elde edilen verilere dayalı olarak yürütülür ve ortaya çıkan bazı eğilimler vardır:
Kullanıcı Tarafından Oluşturulan İçerik ve Etkileyenlerin Yükselişi
Bazı markalar, etkili pazarlama kampanyaları yürütmek için kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği kullanır. Kullanıcı tarafından oluşturulan içerik, kişisel deneyim yoluyla ürünleri görüntüleyen ve detaylandıran metinler, resimler, ses veya videolar olabilir. Müşterilerin, marka tarafından oluşturulan içeriğe kıyasla, influencer tarafından oluşturulan içeriğe güvenme olasılığı daha yüksektir.
Sohbet Robotları
Sohbet Robotları: Yeni bir web sitesini her ziyaret ettiğinizde yardıma ihtiyacınız olup olmadığını soran açılır pencereler. Sohbet Sohbet Robotları, AI algoritmalarına dayanır ve müşteri verilerini toplar ve müşteri sorgularına göre çözümler sunar. Buna ek olarak, Konuşmalı sohbet robotları, müşterilere etkileşimlerine göre beğenebilecekleri ürünler de önerir.
Arttırılmış gerçeklik
Artırılmış Gerçekliğin reklamcılıkta kullanımına ilişkin örnekler giderek büyüyor. Her markanın Artırılmış Gerçeklik tarafından yönlendirilen benzersiz pazarlama stratejisi vardır. Artırılmış Gerçeklik, yalnızca sanal alışveriş deneyimini değil, aynı zamanda mağaza içi alışveriş deneyimini de iyileştirebilir.
Alışveriş yapılabilir reklamlar
Müşteriler uzun süredir ürün ve markalar için online reklamlar almaktadır ancak alışveriş yapılabilir reklamların devreye girmesiyle birlikte müşteriler bir sayfadan geçiş yapmadan ve ilgilerini kaybetmeden doğrudan bir sosyal medya gönderisinden veya sayfasından alışveriş yapabilmektedir. Daha doğrudan ve kullanışlı.
Konum hedefli mobil reklamlar
Bu, belirli bir yere girdiğinizde cihazınızda görüntülenen reklamlar anlamına gelir. Konum hedefli reklamlar, belirli bir bölgede faaliyet göstermek üzere tanımlanan yerel markaların ve Start-up’ların reklamını yapmak için kullanılmıştır. Bu kadar iyi çalışmasının nedeni, pazarlama gürültüsünü etkili bir şekilde kesmeleri ve yerel pazarlama çabalarını artırmak için harika sonuçlar sunmalarıdır.